Monday, December 29, 2008

Selamat Kembali

semuanya telah selamat kembali ke tanah air setelah berada di kota suci makkah selama 40 hari...semoga mendapat haji yg mabrur....
mula2 ingatkan sampai pagi...bila check balik dlm internet sampai malam plak...kakak aku la yg salah info....mula2 rasa malas jer nk pegi...nk drive ke sana...tp bila abang Pin kata dia nk pegi KLIA gak...follow jer laa...buleh la aku duduk bersandar kt seat belakang :P
malam tu Abang Mat aku yg baru balik haji jemput ke rumah nya kt Pandamaran..tp masa tu dah kul 11 lebih...semua macam malas....lg pun Abg Pin nak kerja pagi esoknya....postpone keesokan harinya jer la aku ke sana....lg pun baru sampai mesti letih ...jetlag...aku pun cuti Awal Muharram....boleh la sembang2 panjang nanti
ramai gak menunggu sedara mara adik badik malam tu....

My niece, Farah begambo ngan Ayah Chik beliau


begambar beramai2 sebelum balik tidor....heheheh....semua tu adik badik kak Gee....family abg Pin tak nak masuk posing2....mak aku jer yg nyelit sekali

No comments:

Post a Comment